Conferinta Bebe sanatos, o initiativa buna care merita o mai buna organizare

Am fost la conferinta “Bebe Sanatos” organizata sambata de Sanatatea.tv pentru mamici si viitoare mamici. Mi-a placut si am apreciat initiativa (nu stiu sa mai existe ceva asemanator pentru mamici in Bucuresti). Totusi, organizarea a scartait in multe puncte.

Ce m-a deranjat a fost ca temele nu au fost anuntate dinainte, iar conferinta a durat prea mult. Temele ce m-ar fi interesat din programul anuntat la fata locului – legate de preventia arsurilor si de plansul la bebelusi au venit de abia la sfarsit, cand Dinu se plictisise si a trebuit sa plecam.

Pe de alta parte, la eveniment am fost invitata impreuna cu bebelusul. Cu toate acestea, Dinu a trebuit sa stea cu mine in sala si si-a cam pierdut rabdarea pana la sfarsit. Daca ar fi fost vorba despre un copil mai mare – ar fi avut loc de joaca. Sala pentru alaptat a existat, insa o incapere pentru schimbat bebelusi, nu. Aceasta a constituit un mare minus pentru ca a trebuit sa ii schimb scutecul lui Dinu cat am stat acolo. Cam atat la capitolul organizare. In privinta continutului, as fi vrut mai multe noutati din domeniul pediatriei. Sunt constienta de faptul ca multe mamici au nevoie de educare si informare elementara – insa s-au punctat multe generalitati pe care cei interesati le-ar fi putut citi in carti de pediatrie sau pe Internet. Nu pot spune ca am invatat prea multe la aceasta conferinta – in prima parte a ei pentru ca in timp ce vorbea profesorul Enescu de la Spitalul “Grigore Alexandrescu” a trebuit sa plecam, iar evenimentul a continuat cu alte teme si dupa plecarea noastra.

Din moment ce 90% dintre cei din sala erau deja parinti, nu am inteles rostul temei legata de nasterea naturala sau cea prin cezariana si mai ales plasarea ei la inceputul conferintei.

Nu vreau sa imi scriu toate nemultumirile legate de eveniment aici, desi l-am asteptat cu o curiozitate destul de mare. Cei care au avut initiativa trebuie felicitati, iar la editiile urmatoare sa reuseasca mai mult .

Lasă un răspuns

