Scapa de deodorant (macar) pe perioada cat alaptezi

Cand m-am intors din spital cu Dinu, m-am gandit ca macar pentru o perioada ar fi bine sa nu folosesc deodorant plin de chimicale si parfumat foarte aproape de locul in care pune el gurita. La momentul respectiv nu am avut prea multe variante si am ales ca pentru ceva vreme sa nu folosesc decat apa si sapun de mai multe ori pe zi. Totusi, transpiratia era o problema. Peste ceva vreme am gasit insa la un magazin online, piatra de alaun si m-am gandit imediat ca trebuie incercata.

Bineinteles, am fost incantata de rezultat – fara chimicale nici pentru bebelus, si nici pentru mine, nu are niciun miros – ceea ce pentru mine este un avantaj, este ieftina si nici nu pateaza hainele – asa cum se intampla cu deodorantul. In plus, este hemostatica, adica opreste sangerarile si poate fi folosita dupa epilat.

Am utilizat-o ceva vreme, apoi m-am gandit ca pe perioada verii – cat este foarte cald nu va face fata. Cea mai mare greseala! Dupa cateva zile de folosit vechiul meu deodorant, am observat ca pielea mi s-a uscat foarte tare in zona axilei si a inceput sa se descuameze. Asa ca urmatorul lucru pe care l-am facut a fost sa arunc deodorantul la gunoi si sa ma intorc la piatra de alaun.

Ce este piatra de alaun?

Este un cristal translucid, alb si inodor, care are proprietatea de a lasa un strat fin de sare pe piele, eficient impotriva dezvoltarii bacteriilor responsabile de mirosurile neplacute. Poate fi naturala – extrasa din mina sau realizata sintetic. Piatra trebuie umezita sub jet de apa inainte de folosire.

O alta solutie naturala pe care o ai la indemana este deodorantul natural Hofigal!

18 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Cristina said,

    Pai si de unde ai cumparat piatra de alaun? e prima oara cand aud de asa ceva, dar suna foarte bine si as vrea si eu sa incerc.

  2. 2

    Ioana said,

    Eu am comandat-o de la eco-baby.ro Exista sub mai multe forme, inclusiv sub forma de spray cu uleiuri esentiale – deci parfumate. Eu am ales-o pe cea simpla, taiata in forma de paralelipiped, insa pe viitor o voi incerca si spray-ul.

    Atentie insa – piatra de alaun nu o sa faca fata pentru o persoana care transpira excesiv la nivelul la care face deodorantul cu chimicale. In plus, eu am observat ca piatra de alaun incepe sa isi faca mai bine efectul dupa cateva zile – o saptamana – doua de folosire zilnica.

  3. 3

    Cristina said,

    Eu transpir destul de putin, deci n-ar fi o problema, dar ma deranjaza ca deodorantul cam usuca pielea. In plus, nu e prea prietenos nici dupa epilat. Cred ca am sa incerc piatra asta, as elimina macar o mica parte din doza zilnica de chimicale. Merci

  4. 4

    Ioana said,

    wellcome. sper sa iti placa

  5. 5

    miereanaturala said,

    Neata….

    incearca ca atunci cand faci baie sa-ti pregatesti o infuzie de pelin🙂 o sa-ti caut reteta si modul de intrebuintare🙂..si-am s-o postez aici🙂

  6. 6

    Ioana said,

    Stiu ca exista mai multe solutii anti-transpiratie astfel incat sa nu fie nevoie sa folosesti deodorant cu chimicale. Am scris de piatra de alaun pentru ca pe aceasta am incercat-o eu si am fost multumita. Exista si deodorante naturale din plante, tot fara chimicale, dar pe care inca nu le-am incercat.
    In plus, piatra de alaun o tin in baie si o folosesc exact ca pe un deodorant solid, fara sa mai fie nevoie sa prepar o infuzie. Prefer ca timpul asta sa il folosesac pentru a baga la masina de spalat scutecele de bumbac😛

  7. 7

    miereanaturala said,

    Langa oala de scutece iti poti pune si una de infuzie😛

  8. 8

    Ioana said,

    Nu exista o oala pentru scutece

  9. 9

    Ioana said,

    Si eu folosesc piatra de alaun si sunt incantata.Eu transpir mult si ma gandeam ca nu va face fata dar e super.Sunt incantata si be belusul meu e fericit. Nu prea ii plac lui parfumurile la acest moment. Asa ca piatra de alaun ne-a rezolvat problemele.

    • 10

      Ioana said,

      da, adevarul este ca atunci cand aduci bebelusul acasa, el trebuie sa se obisnuiasca cu mirosul mamei, trebuie sa simta mirosul laptelui si nu e indicat sa folosesti parfum sau deodorante cu parfum macar o perioada.

  10. 11

    val.u said,

    foarte sceptica, am incercat si eu piatra de alaun…nu ma impacam bine cu orice deodorant si uneori si cel uzual era ineficient …surprinzator pentru mine, piatra asta e incredibila, nu mai transpir si nu mai am nici o problema in sensul asta…eu am cumparat-o de la magazinul naturalia, nu mi s-a parut foarte ieftina dar avand in vedere ca se consuma greu (cam 2 ani mi s-a spus), nu se mai simte….

  11. 12

    Ioana said,

    super. ma bucur ca am reusit sa mai conving pe cineva sa treaca pe solutii naturale🙂

  12. 13

    Cami said,

    Vroiam sa stiu daca ai folosit piatra sintetica(amoniu) sau cea naturala(sodiu). Oare este diferenta de eficienta intre ele? Eu de curand am luat una sintetica si pana acum e ok.

  13. 16

    […] O alta solutie naturala la problema transpiratiei este piatra de alaun! […]

  14. 17

    Alina said,

    Folosesc si eu piatra de alaun si sunt foarte multumita… Ma gandeam daca totusi as putea folosi aceasta piatra si pe bebelusul meu.. Se irita foarte repede mai ales la incheieturi sau pe gatulet… Mie pediatru mi-a recamandat sa ii fac baie cu bicarbonat si pot sa zic ca sunt oarecum multumita, dar consider ca aceasta piatra ar fi si mai buna. Sa incerc oare ?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

