Am experimentat uscarea scutecelor pe sarma afara

In urma cu doua saptamani, am plecat cu Dinu din Bucuresti intr-o mini vacanta. De fapt, a fost doar o vizita la rude, vacanta adevarata de abia urmeaza :P. Cand am facut bagajele insa nu m-am putut convinge sa las acasa scutecele de bumbac in favoarea celor de unica folosinta, asa ca le-am luat cu noi.

Am pierdut cateva minute in fiecare zi sau la doua zile pentru a spala scutecele la masina, dar am avut revelatia a cat de grozav stau scutecele pe sarma afara, in aer liber. De asemenea, am vazut cat de repede se usuca, mai ales atunci cand bate putin vantul. Avem scutece all-in-one (voi detalia intr-un articol viitor cum sta treaba cu tipurile de scutece pe care le folosim) care au nevoie de doua zile incheiate pentru a se usca pe balcon, mai ales daca e vreme urata, insa in aer liber erau uscate dupa aproximativ opt ore de stat pe sarma.

Chiar daca a sta la bloc si a usca scutecele pe balcon nu este greu, ci doar e nevoie de putina rabdare, daca stati la curte aveti un avantaj din start.

4 răspunsuri so far »

  1. 1

    🙂

    Am zambit cand am citit ce-ai scris Doamna Mama….

    Pai nu-i greu avand in vedere ca asa am crescut noi…cei nascuti mai devreme..in timpurile in care nu existau altfel de scutece decat acele colturi de bumbac 🙂

    La o anume perioada…maica-mea le si fierbea….imi aduc aminte si acum aburul din bucatarie 🙂

    Foarte frumos….

    Sa aveti grija de bebelus 🙂

  2. 2

    Ioana said,

    Dap, si maica-mea le fierbea. Avea un cazan urias – odios in care fierbea si prosoape si lenjerie de pat acum vreo 20 de ani.

    N-as fi crezut nici eu pana de curand ca voi folosi pentru bebe al meu scutece de bumbac. Numai ca situatia este cu totul alta – se clatesc putin si se baga la masina. Se curata chiar si la 30 de grade. Chiloteii de plastic nu ii bag mereu la masina, ci doar ii clatesc putin cu apa si sapun ca sa le prelungesc viata.

  3. 3

    miereanaturala said,

    Hai ma ca pana la urma-i un kk de bebe….

    Nu cred ca trebuie atat de mult fierte si rasfierte…n-au trecut prin Cernobal.

    pana la urma Pampersii sunt facuti tocmai pentru a te scapa de „timpul alocat” acelor operatiuni….

  4. 4

    Ioana said,

    Nu un kk de bebe este problema majora, ci faptul ca atunci cand este mic si face moale si galben :)) nu iese cu nimic in lume.
    Fiertul scutecelor era oricum o solutie mai buna si mai non-toxica decat inmuierea in solutie de clor. (Astazi exista solutii sanatoase si ecologice – gen sarea de inalbire din fiere bovina).

    Scutecele de bumbac care se gasesc acum nu au nevoie, dar nici nu este voie sa fie fierte. Totul este mult mai usor – se spala la masina.

    Iar despre scutece de unica folosinta – contin chimicale si mai faci si un morman de gunoi pana creste bebe.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

