Weekend cu Manduca la Busteni

In weekend am testat Manduca. Manduca este un soft structured carrier (SSC), mai exact un marsupiu inspirat de traditionalul mei tai.

Plecarea noastra pentru cateva zile la Busteni a fost determinata tocmai de faptul ca urma sa primim de la Cristina de la Hiphip.ro acest marsupiu pentru testare. Si fiind un port-bebe indicat pentru vacanta, am zis sa facem o excursie.

Partile bune ale lui Manduca sunt ca bebelusul sta corect (in pozitia M – „broscuta”) si ca poate rezista perioade mai lungi in port-bebe (cateva ore) spre deosebire de sling – esarfa port- bebe pe care o folosim noi in mod curent.

De fapt, eu l-am pus pe Dinu in Manduca si am mers din Busteni pana la Gura Diham si inapoi fara niciun fel de probleme, in conditiile in care eu am aproximativ 50 de kg, iar D in jur de 9. Deci am rezistat amandoi cam 4 ore.

Dinu a si dormit in port-bebe. Fiind cald, am transpirat amandoi in portiunea in care burtica lui statea pe a mea, insa pe spate, unde era protejat de Manduca cea din bumbac organic, Dinu nu a transpirat.

Inca ceva – poate a fost doar o impresie de-a mea, insa Manduca m-a facut sa imi corectez postura – sa nu stau cocosata, in ciuda greutatii pe care o purtam.

In fine, un singur inconvenient i-am gasit din punctul meu de vedere – ca nu am putut sa ma inchei singura la toate cataramele – la cea din spate am avut de fiecare data nevoie de ajutor.

Acum pe MANDUCA o poti cumpara si de AICI!

5 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Ioana said,

    PS Participam la concurs. Ne ajutati daca dati like la poza noatra pe pagina Adelle de pe Facebook. Cine are mai multe like-uri ramane cu Manduca.

  2. 2

    Ciprian said,

    bafta la concurs

  3. 3

    Ioana said,

    Multumim. Baga si tu un like, te rugam🙂

  4. 4

    Adelle said,

    Multumesc de review, ma bucur mult ca Manduca v-a „obligat” sa iesiti din Bucuresti. Si noi am fost pe langa Busteni we asta, daca stiam… faceam plimbarea impreuna🙂

    Legat de inchiderea cataramelor, la pozitia in fata bretelele pot fi puse pe spatele tau in x la fel ca la mei tai. Astfel, legarea e mai simpla si cred ca te poti descurca singura.

    Va tin pumnii!😉


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

