Filosofia scutecelor de bumbac (VII) – Scutecul Monapel Praktika – avantaje si dezavantaje

Prima data am comandat un singur scutec din gama aceasta de scutece unguresti pentru ca voiam sa vad cum sunt. Pareau dubios de ieftine. Dupa prima incercare, am mai comandat si altele- drept dovada ca primul a fost ok.

Ce mi-a placut la acest scutec – se aseaza relativ bine pe copil, nu am avut probleme cu scurgerile din el. In plus, are doua calitati rareori intalnite concomitent – desi e bun absorbant, se usuca foarte repede.

Acest scutec se poate cumpara in varianta alba sau in cea cu ursuleti. Noi am ales-o pe cea din urma, foarte simpatica.

Monapel Parktika are si el, ca si alte scutece despre care am vorbit, sistem de capse cu ajutorul carora poate fi micsorat sau marit. De fapt, acesta este singurul repros pe care il fac acestui scutec, din punctul meu de vedere – capsele nu sunt prea bune.

Se folosesc cu scutec de protectie la exterior si cu folie de celuloza in interior.

12 răspunsuri so far »

  1. 1

    Foarte interesant. Imi poti spune cat au costat si de unde le-ai luat?

  2. 2

    Ioana said,

    Aceste scutece pot fi cumparate doar din magazine online. Pretul este in jur de 30 lei/buc.

  3. 8

    Ioana Mihai said,

    Buna, si eu mi-am cumparat scutece monapel dar nu-mi place cum se potriveste chilotelul de protectie pe deasupra, il freaca pe bebe la burtica cu marginea aia de plastic. 😦 In schimb scutecul de bumbac in sine e foarte dragut. eu mi-am facut singura unul si sunt foarte multumita de el. o sa mai fac cateva pentru ca mia-m cumparat destul material.

    • 9

      Ioana said,

      Da, ai dreptate Ioana. Scutecul facut de Monapel este ok, insa chilotelul de protectie nu este chiar asa de reusit, chiar daca este ieftin. Noi am folosit chiloteii realizati de Popolini si care au arici in talie sau pantalonasii de lana.

      • 10

        Ioana Mihai said,

        Ce parere aveti de cele facute de mine? Sunt AIO, si sunt foarte multumita de cu functioneaza! absorb bine si nu trece umezeala.Am pus cateva poze pe blogul meu http://www.scutecele.blogspot.com

      • 11

        Lavinie said,

        Ioana, am vazut pozele si arata absolut minunat. Din cate pot sa imi dau seama din poze sunt cusute ireprosabil, iar daca este cum spui, adica absorb foarte bine, atunci meriti cel putin felicitari.

  4. 12

    mihai ioana said,

    Vai,multumesc mult,m-am documentat ft mult inainte si am ajuns sa fac o pasiune din ele.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

