A doua vizita si ultima la Baby Expo

Am fost pentru a doua oara la Baby Expo si am ramas cu aceeasi impresie ca si prima data. Ca s-ar putea mult mai bine…..

Nu mi-a facut nicio placere sa constat ca daca vreau sa cumpar ceva trebuie mai intai sa platesc biletul de intrare (10 lei). Asta e una dintre chestiile anormale din Romania – sa te duci la o expozitie cu vanzare si sa platesti intrarea (ca doar Baby Expo nu este singurul loc unde se intampla asta).

As putea sa inteleg pana la urma ratiunea taxei, daca targul ar fi ceva bine organizat, frumos, unde marfa este aranjata in spatii generoase, cu oameni zambitori, etc… Revenind la trista realitate, Baby Expo este un targ haotic, organizat cu incapatanare in acelasi spatiu care nu ofera prea multe – Sala Polivalenta. Prea multi expozanti, vizitatori care se inghesuie la randul lor pentru ca sunt prea multe standuri, prea multa marfa dezorganizata. La un loc carucioare, mancare pentru bebelusi, jucarii, hainute, oferte de celule stem, etc… Nu au fost organizate cat de cat pe sectoare – sa stii unde sa te duci daca iei hainute, unde te duci sa iei patut, etc…

Nu am vazut produse extraordinare, drept sa spun chiar daca existau nu prea aveau cum sa iti atraga atentia in haosul de acolo (Am pliante, le voi studia cu mai multa atentie). In schimb, am descoperit pe drumul spre casa ca am primit un pliant pentru cursuri de engleza incepand de la varsta de 3 luni (!?!). Eu ma gandeam ca poti sa inveti limbi straine dupa ce inveti limba materna…

Am gasit-o pe Cristina de la Hiphip cu scutece de bumbac si esarfe port bebe. Am vazut jucarii din lemn dragute (si scumpe, normal). Hainute multe, inclusiv din bumbac organic.

Preturi si mai mari si mai mici. Dinu a primit pantofiori – pre-walkeri. Ii preferam momentan altor tipuri de incaltari pentru ca au talpa moale.

Cam atat despre Baby Expo din viziunea mea de ziarist carcotas. Nu cred ca mai servesc prea curand. Daca as mai avea un bebe nu cred ca ar fi locul unde sa ma duc sa ii cumpar lucrusoare pentru ca “le gasesc pe toate la un loc”. Oricum, am devenit maniaca a cumparaturilor pe internet…

22 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Cred ca parerea nu-i de „ziarist carcotas”, e parerea unei maimici suparate pe ceea ce-a vazut.
    Te rog sa-mi ierti gramatica de Balta.🙂

    Nu vom putea organiza ceva frumos in Romania pentru ca sunt atatea interese la mijloc si atatea „jocuri de culise” incat noi PARINTII ramanem debusolati.

    Ramane doar sa gasim un producator de unde sa ne putem procura cele trebuincioase pentru ca Bebe sa aiba parte de-o copilarie linistita🙂

    La targuri si expozitii sunt doar „samsarii” , acei oameni care cumpara de la producator si incearca sa dea mai departe cu un adaos de 30 – 40 % .

    Felicitari pentru rabdarea cuc are te-ai plimbat in iuresul ala🙂

  2. 2

    diana said,

    Perfect de acord cu nebuneala de la Babyexpo, mai ales cu biletul de intrare. Sunt si oameni faini, care ar vrea sa organizeze evenimente cu alte preturi si alti oameni, insa e foarte greu sa patrunzi in ..’bransa’

    Miere
    trebuie totusi sa te intreb: tu ai fost vreodata la babyexpo? Caci da, sunt si din cei care aduc marfa din europa, insa sunt foarte multi producatori. Tura trecuta au fost producatori mari (dupa care eu nu ma omor) ca chicco, nestle, dar si producatori romani de hainute de botez, edituri…Eu una ma simt tare ofensata de remarca ta cu „samsarii”

    • 3

      Diana…

      De fel nu-mi plac aglomeratiiile.Am avut cu totul alte expozitii acolo in Polivalenta in calitate de Expozant.Mi-a fost indeajuns.

      Referitor la samsari , crede-ma pe cuvant de tatic stiu ce spun.
      Am cunostinta care se ocupa cu distributia de articole pentru copii.N-am sa-ti spun ce societate , dar am sa te asigur de faptul ca le aduce in container ( in conditii mizere ) le aranjeaza putin ici colo si le pune pe raft sub diferite marci.

      A da… nici asta nu stiati. Articole sub marci recunoscute dar produse in China ( pentru ca-i cea mai ieftina mana de lucru )🙂

  3. 4

    Ioana said,

    Sunt sigura ca exista multi producatori sau pur si simplu comercianti care se straduiesc sa aduca produse bune, de calitate, dar care nu isi fac loc intotdeauana la targuri. Pentru mine una, episodul Baby Expo s-a terminat. Nu mi-a placut ce am vazut acolo. Am fost si la alte targuri, cu alt specific, pana la urma organizate tot in Romania, tot in Bucuresti, si chiar daca exista taxa la intrare (tot anormalitate o consider) lucrurile se prezentau altfel in interior.

  4. 5

    Adelle said,

    Ioana, sunt de acord cu tine: organizare foarte proasta. E prima oara cand particip ca si expozant. E total aiurea taxa de intrare pentru vizitatori, mai ales ca noi, expozantii platim o ditamai taxa pentru stand. Si daca tot se plateste atat, da, ma astept cat de cat la ceva organizare.
    Am fost foarte suparata ca se fuma in incinta, pe hol. La mine la stand se simteam in permanenta miros de fum, am facut reclamatie si mi s-a raspuns ceva de genul „multe lucruri sunt interzise in tara asta, dar asta e”. trist!

    Miere, si eu ma simt ofensata de treaba cu samsarii. Da, nu sunt producator, sunt distribuitor, insa consider ca munca mea e cinstita. Nu toata lumea are adaosurile de care vorbesti tu, si un sfert din ce incasez se duce la stat.

    Am mai vazut interesant haine pentru copii si adulti din matase naturala. Haine speciale pentru cei cu probleme de alergii si dermatite atopice etc. Mi-a placut si standul acesta.

    • 6

      Ioana said,

      Cunosc problema cu fumul de tigara, chiar foarte bine… Asta e una dintre regulile care au fost facute „ca sa fie”.
      Sunt sigura ca taxele platite de comercianti sunt foarte mari. Unii sustin ca prin introducerea taxei se selecteaza persoanele care intra la targ. Daca ar fi asa atunci ar trebui sa puna taxa la intrarea in orice magazin si la mall si la supermarket… E stupid

    • 7

      Adela…

      ITI JUR ca as cumpara toate articolele de care am nevoie DOAR DE LA TINE.
      Dar sunteti atat de greu de gasit incat mi-e teama ca ajunge cel mic de n-o sa le mai poata purta🙂

      Voi nu aveti fondurile , fitilele , relatiile necesare pentru Promo.

      Imi cer scuze daca te-ai simtit ofensata dar cred ca stii despre ce categorie de oameni am vrut sa vorbesc🙂

  5. 8

    Adelle said,

    Totusi, era vorba de un targ unde marea majoritate a vizitatorilor erau cu copiii in burtica sau in brate. Culmea nesimtirii: un tip fuma chiar langa semnul de fumat interzis cu nevasta langa el cu o burtica cam de 8 luni asa.

  6. 10

    corry said,

    Si eu am fost dezamagita in calitate de vizitator: aglomeratie mare, toate amestecate, inghesuiala..
    Iar „spatiul pentru alaptare” era acolo doar ca sa-i poata fi bifata prezenta: cateva scaune si mese ratacite, macar un dozator de apa sa fi pus…😦
    Daca nu se poate scoate profit de pe urma alaptatului, ce sa-i faci?..
    Prin comparatie, spatiile pentru schimbatul scutecelor sau mancare/borcanase pentru bebelusi, cele cu sponsori, aratau muuuult mai bine.

    • 11

      🙂 Corry cred ca-i singura dintre voi care a sesizat ca TARGUL nu era dedicat Mamei si Copilului , ci vanzarii cat mai rapide de produse🙂

      Cum sa faci o expozitie pentru Mame cand nu ai un spatiu generos pentru alaptat. Nu acolo era locul cel mai ideal pentru promovare, nu acolo puteai sta cu mamica de vorba cat timp alapta , pentru ca alte lucruri nu are de facut in timp ce ‘al mic mananca.

      Pai n-ai cum s-o faci , n-ai cum s-o gandesti asa cand tu esti doar un samsar venit intr-un domeniu de care nu ai habar.🙂 .

      • 12

        corry said,

        Hmm… nu cred ca mi-ar fi placut sa stea cineva de vorba cu mine cat alaptez😀 Asta e timpul meu 1-2-1 cu bebe, pauza de care avem nevoie pt a ne „re-conecta”, a ne odihni si linisti dupa umblatul prin aglomeratie.
        Insa o amenajare mai rezonabila a spatiului respectiv (am mentionat ca era inconfortabil de cald, ne-aerisit?) m-ar fi motivat sa mai pierd timpul pe la targul respectiv.

      • 13

        Corry…
        in „era informatica” nu trebuie sa stea cineva cu tine „face to face'”….sunt plasme pe care poate fi redate numeroase clipuri🙂

        Iti inteleg nevoia de intimitate , dar si organizatorii… expozantii , trebuie sa inteleaga ca in Romania comertul nu se face ca intr-un targ de seminte de floarea-soarelui🙂

  7. 14

    MIhaela Petrescu said,

    total de acord…e a 2-a si ultima oara si pentru mine. sincer m-am dus special sa-mi iau un wrap-tai de la Poarta-ma mami (Diana presupun dupa logoul afisat) si probabil ca nu a participat de data asta. de la targul trecut mi-am procurat un sling cu inele.
    am mai vrut si un tarc dar nu am vazut decat oferte care sareau prin tavan la pret
    morala: – o sa-mi comand un wrap tai pe siteul Dianei; – Ioachim e prea mic (3 luni ieri) pt un tarc asa ca o sa i-l luam pe la 6 luni – NU MAI MERG la BabyExpo (sunt o persoana mult prea atenta la detalii si scap cu usurinta sirul lucrurilor) ajung acasa cu mana goala si cu dureri de cap.

  8. 15

    Ioana said,

    @ Corry Nu pot decat sa fiu perfect de acord cu tine in problema spatiilor de alaptat. Nu numai la Baby Expo, ci peste tot unde sunt evenimente pentru mamici si bebelusi. La fel la capitolul spatii de schimbat scutece.
    De asemenea, am uitat sa mentionez de asa-zisele rampe pentru carucioare. Niste improvizatii sinistre pe care iti era frica sa pasesti. Stiam de data trecuta de problema si am preferat sa il luam pe Dinu in sling, si nu cu caruciorul.

    @Mihaela Petrescu Spor la cumparaturi pe internet!🙂 Baby Expo chiar da dureri de cap

  9. 18

    diana said,

    Corry,
    spatiul de alaptat de la editiile trecute era o gluma si mai proasta. Nu mai spun de promovarea sa cu mamica cu biberonul… La toate editiile la care am fost, in special la ultima (nu asta, cea dinainte) standul meu a fost loc de alaptare pentru aproape toate vizitatoarele🙂

    Miere,
    si eu stiu foarte bine ce inseamna made in china (calitativ) si ce inseamna firme mari. Si mai stiu si ca cele mai mari firme de la Babyexpo au fost cele care au luat cele mai mari amenzi de la garda financiara pentru ca vindeau la negru. Si cand zic negru, zic nici un bon in 4 zile de targ, adica nergu tuci🙂

    Insa asta nu inseamna ca nu sunt si producatori, autohtoni sau nu, si retaileri cinstiti. E ca la supermarket: e treaba ta daca te lasi dus si cumperi produsele alea care-s cele mai multe pe raft sau cele puse langa case. Dar ai si optiunea sa cumperi altceva. Am intalnit datile trecute cativa oameni fff faini. Intr-adevar, prost plasati si inghesuiti (ca nu dadeau 50-100mil pt un stand) dar care aduceau produse faine si la preturi decente.

    Ioana,
    da, e cel mai indragit model desi initial am plans cand am vazut materialul😀

  10. 19

    jurnalbio said,

    E destul de trist daca un eveniment cu atatea hibe reprezinta cea mai mare expozitie din Romania pentru copii. Din pacate acesta este nivelul si nu il putem depasi. O galerie foto este disponibila aici: http://jurnalbio.wordpress.com/

  11. 22

    Ioana said,

    Ma refeream la targuri organizate in general, nu la cele speciale pentru copii. Adica cele traditionale organizate de Muzeul Taranului Roman (ei au avantajul de a avea spatii) – si in curte MTR si pe strada Uranus. A fost la un moment dat un targ de mancare traditionala si la Unirea in parc. Am mai fost la targul de ciocolota si cafea. Toate au fost ok, organizate civilizat. Probabil ca si altele care nu imi vin acum in minte. Dar baby expo cred ca a fost unul dintre cele mai prost organizate la care am fost vreodata.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

