Lapte de migdale pentru bebelus

Laptele de migdale a fost o curiozitate de-a mea mai mult, dar mi s-a parut un mod potrivit in care as fi putut sa ii ofer si lui Dinu astfel de fructe, care contin grasimi sanatoase, insa pe care deocamdata nu le poate rontai.

Am luat cam un pumn de migdale pe care le-am tinut la hidratat intr-un castronel peste noapte. Dimineata, am aruncat apa si am curatat pielita de pe migdale, apoi le-am dat prin blender.

S-au maruntit mai bine decat ma asteptam. Am adaugat apoi apa (cred ca pana intr-un litru) si am pus si cateva picaturi de indulcitor din stevia rebaudiana. In mod normal, ar fi trebuit sa las sa se strecoare resturile de la migdale intr-o sita fina sau in tifon, insa am preferat sa nu fac asta si sa las bucatelele mici de tot in lapte.

Lui D i-a placut lapticul – a primit putin, cateva lingurite sa vedem cum reactioneaza – si s-a lins pe botic🙂.

Pentru cei care nu au incercat inca, in poza D chiar are mustata din lapte de migdale, este alb si arata foarte asemanator cu laptele de vaca. Nici mie nu mi-a venit sa cred. Intre timp, m-am mai documentat si data viitoare pun si o curmala in blender🙂

8 Răspunsuri so far »

  1. 1

    mihaela said,

    wow, ce dragut! in italia se vinde un produs care e format din migdale si zahar sub denumirea de „latte di mandorle”, care ulterior se dizolva in lapte

    dar nu mi-a trecut prin minte niciodata ca se poate prepara acasa, poate si pentru faptul ca eu nu consum produsul respectiv din cauza ca proportia de zahar e mult prea mare pentru gustul meu

    ce am experimentat eu sint biscuitii din mandorle, in romaneste cred ca sint celebrele pricomigdale, sint foarte bune ptr copii, pentru aportul necesar de grasimi (vegetale sint preferabile) pentru ca baza sint migdalele, si mai putin zaharul si faina

    revenind, buna idea ta, o sa o incerc negresit curind!

    • 2

      Ioana said,

      Super! eu sunt hotarata sa incerc sa fac biscuiti din migdale, dar am inca dileme in legatura cu folosirea de stevia rebaudiana la dulciuri, cred ca ar trebui sa cumpar pudra pentru asa ceva. cu miere ar merge mai bine, dar nu ii dau inca miere lui D

      • 3

        Lavinie said,

        Oricum este o problema cu mierea „gatita”. Ea isi pierde din proprietati atunci cand este preparata la temperaturi foarte inalte. Eu am folosit stevia rebaudiana la biscuiti.

  2. 4

    Joe said,

    Buna!
    De la ce virsta i-ai dat lapte de migdale? Al meu are 9 luni si nu stiu daca pot sa incep sa-i dau!

    • 5

      Ioana said,

      D aveam 11 luni cand i-am dat pentru prima data lapte de migdale, insa i-am dat sa guste putin – o lingurita- doua pentru a vedea reactia (ca la orice aliment nou introdus).

  3. 6

    […] Eu am folosit migdalele ramase dupa prepararea unei portii de lapte de migdale (vreo 200 gr), pe care le-am amestecat cu doi pumni de stafide curatate de codite, hidratate si […]

  4. 7

    airin said,

    Laptele este foarte bun,insa,nu se arunca apa in care sau pus migdalele si nu se decojesc,oricum nu va ramane,vreo urma de coaja la strecurat!

  5. 8

    […] vegetal (lapte de migdale, lapte de soia, lapte de cocos sau lapte de orez) – e simplu sa iei cutia si sa o pui in cos. […]


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

