Archive for septembrie 22, 2010

In forma dupa nastere cu Pilates


Mi-a placut intotdeauna sa fac sport, desi au fost perioade in viata mea in care nu am facut prea multa miscare. Acum m-am intors. Dupa cateva luni de ezitari, cu cine il las pe Dinu, o sa planga, dureaza prea mult pana ajung la sala si inapoi…

In ultimii ani am tot incercat sali de fitness, insa de data asta am spus sa experimentez ceva nou tinand cont de faptul ca muncesc destul de mult si sunt destul de stresata. Asa ca am ales Pilates. Acest tip de gimnastica nu iti suprasolicita organismul, chiar daca esti dupa o zi de munca, asa cum ar face alte tipuri miscare, mult mai dinamice. Oricine poate sa faca Pilates. Dupa un antrenament, nu esti extenuat, ci plin de energie, te simti de parca ai putea sa urci si pe Everest.

Pilates fac la Studio Pronatalita. Spatiul este primitor si foarte curat (mari lipsuri la acest capitol pentru salile de sport bucurestene). Am fost si la antrenamente tinute de Cora si la antrenamente tinute de Ramona si in general gasesc ele niste exercitii sa faci putina febra musculara, deci se lucreaza :D. Mi-a parut rau ca nu m-am informat mai bine in timpul sarcinii pentru ca la Studio Pronatalita as fi putut sa fac gimnastica prenatala. Mai ales ca preturile sunt rezonabile…

Pe de alta parte, am mai studiat ce ar trebui sa mananc, am inteles mai bine niste procese care se intampla in corpul uman si am decis sa reduc pe cat se poate (nu de tot) carbohidratii (cat mai putina paine, cartofi, orez). Dulciurile cu zahar rafinat? Un vis uitat (Poate cate o bucatica de ciocolata neagra ocazional). Imi pare rau de toata inghetata mancata in timpul sarcinii… Pe perioada verii nu am mancat deloc carne, dar am mancat peste. Nu am luat o decizie definitiva de a nu mai manca vietati, dar momentan ma simt bine si perseverez. Nu tin dieta pentru ca alaptez. Daca mi-e foame, mananc, dar sanatos!

Comments (2) »

%d blogeri au apreciat asta: