Solutii pentru mamici – demachiere naturala

Tot cautand pe internet o solutie pentru a scapa de enervantul demachiant cu chimicale, am gasit si varianta de a te demachia cu ulei. Destul de reticenta la inceput, am incercat cu uleiul din samburi de struguri pe care il folosesc in mod obisnuit pentru masajul lui Dinu. Am fost extrem de incantata de rezultat. Machiajul a disparut complet de pe fata – inclusiv creionul dermatograf, rimelul, dar si impuritatile.

Cum am facut? Am aplicat cu degetele uleiul pe care l-am intins bine pe fata, gat si decolteu, apoi am trecut peste fata dischetele pe care le-am inmuiat in apa calda – spre fierbinte. Dupa ce am facut operatiunea asta, nu am mai simtit nevoia sa aplic lotiune tonica pentru ca impuritatile au iesit foarte bine din piele. De asemenea, tenul a ramas hidratat, placut la aspect, dar si la atingere pentru ca nu am folosit o lotiune demachianta agresiva.

Pentru lotiunea tonica, o varianta naturala ar fi apa de trandafiri. Ea poate fi cumparata ca atare sau poate fi preparata in casa – o varianta ar fi prin infuzare (o cana de apa fierbinte peste petalele unui trandafir).

Lasă un răspuns

