Cum am ajuns toti trei in acelasi pat

Nu m-am gandit niciodata inainte ca atunci cand vom veni cu bebe acasa, vom ajunge sa dormim in acelasi pat. Adica el in patul nostru, ca invers nu prea mergea 🙂

Patutul lui era pregatit si astepta sa ajungem acasa. Desi cumparat de nasa, albastru, cu un leu simpatic pe el, respectiva piesa de mobilier nu prea a avut mult de munca. A asteptat si a asteptat pana s-a pus praful pe el, iar acum cand Dinu a implinit 11 luni, a plecat spre un alt bebe care tocmai a venit pe lume – doar- doar i-o folosi lui mai mult.

Intr-adevar in primele zile, cand era prea mic sa isi impuna punctul de vedere, Dinu a dormit in patul lui. Dar asta a durat foarte putin, pentru ca vrand- nevrand salteaua noatra fost „invadata” de cotropitori. Treptat nu a mai fost chip sa il punem pe Dinu in patutul lui. Si-a dezvoltat chiar niste simturi speciale – in momentul in care reuseam sa il adormim seara, incercam sa il punem la el, insa somnul lui nu dura decat 30 de minute maximum pentru ca senzorii care ii spuneau unde se afla se activau urgent. Treptat am renuntat la orice pretentie, iar D si-a format o adevarata aversiune pentru patut. Nu voia sa stea acolo deloc, nici o secunda, daca incerca cineva sa il aseze acolo se declansa alarma :P.

Din punctul meu de vedere, cosleepingul este ok – nu mai trebuie sa ma ridic de o suta de ori pe noapte din pat si sa verific ce face bebelino, am grija mai usor sa stea invelit (este doar o chestiune teoretica) si, bineinteles, este mult mai confortabil sa il alaptez. Tati s-a suparat putin la inceput, dar incet- incet a inceput si el sa se obisnuiasca cu ideea, mai ales ca nu a avut de ales :P. In sinea lui cred ca mai spera ca Dinu sa inceapa sa doarma intr-un viitor pat pentru copii pe care planuim noi sa il cumparam de la Kika sau de la Ikea.

Inconveniente? Da, sunt si din astea cateva. Inghesuiala cam mare pe metru patrat de pat si picioarele primite in cap sau pe oriunde altundeva :P. Bonus: dormitul in brate pentru mami sau pentru tati este in vacanta pentru un an- doi sau cine stie cat timp.

Pana una- alta este bine, ca doar n-o sa dureze situatia pana s-o insura, nu?

6 răspunsuri so far »

  1. 1

    Lavinie said,

    Si noi am inceput sa il luam pe Luca cu noi in pat tot pentru ca ma dadeam noaptea de zeci de ori jos din pat. Deci co-sleepingul a fost solutia ca eu sa fac mai putine curse si sa ma odihnesc mai bine. Apoi a devenit o placere sa stam si sa ne uitam la el cum doarme. Noi inca mai folosim patutul pentru primul somn. Asta pentru ca doarme agitat si daca l-as pune in patul mare cand noi nu suntem acolo ar cadea destul de des din pat. Noroc ca patul este mare:). Asa ca ne descurcam cu kiss&hug. Acum nu dormim 3 in pat, ci 4. Asta pentru ca si pisica doarme la picioarele noastre:)

  2. 3

    Adelle said,

    Ce faina e poza!!

    Si pentru noi co-sleeping a fost solutia salvatoare http://adelle.ro/co-sleeping-trei-pe-o-saltea/
    Cand va pleca din patul nostru o sa fim tristi amandoi :))

  3. 5

    MIhaela Petrescu said,

    uite dom’le si eu care credeam ca sunt singura care doarme cu copilul in pat :))
    la cate acuze mi-am luat m-am gandit ca nu o fi chiar o practica foarte uzitata
    este fericirea mea sa dorm cu Kimi langa mine, recunosc nu am nici o tragere de inima sa-l „parasesc” in patul lui stingher si rece :)) (exagerez eu, patul arata f comfy dar nu se compara cu dormitul cu mami)

    • 6

      Ioana said,

      Cosleepingul ii face foarte bine lui bb, la fel ca orice metoda prin care e aproape de parintii lui. Ar fi culmea sa il purtam in timpul zilei ca sa il tinem aproape, iar noaptea sa il punem in patul lui stingher si rece :p


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

