Cu ce se combina corect pastele

Pastele sunt o pasiune a mea. Stiu ca ingrasa (350- 400 de calorii pe suta de grame, simple), dar au si ele beneficiile lor – mai ales daca sunt integrale – cum ar fi fibrele. Problema cea mai grava este insa combinatia, mai ales cand mami vrea sa isi recape forma fizica de alta data :).

Desi in Italia, la ele acasa, pastele nu sunt gatite cu carne – in Romania metehnele vechi sunt greu de lepadat, asa ca daca ca nu sunt cu carne, peste sau branza, nici nu sunt bune. Eu n-as zice chiar asa. Trebuie sa va spun insa deschis ca eu nu mananc carne, mai nou nici macar peste.

Combinatia pe care am incercat-o eu:  paste fierte (ideal integrale), masline fara samburi si cu samburi (eu am avut doar negre), un fir de praz, un ardei capia, putin ulei (de masline), busuioc la greu, putin maghiran, un praf de sare, un praf de piper. Din pacate, am fost in criza de patrunjel verde ca as fi pus o legatura intreaga. Delicios.

Chiar daca pentru zilele obisnuite nu aveti timp sa stati sa ornati sau sa decorati, mancarea trebuie sa arate bine pentru  a fi atractiva :). Pofta buna!

Lasă un răspuns

