O reteta sanatoasa la indemana – gazpacho

Nu ma dau in vant dupa supe si ciorbe si multa vreme am trait cu ideea fixa ca daca tot e sa fie, atunci o supa musai trebuie sa fie calda sau chiar fierbinte. De cand am inceput sa cotrobai prin blogurile cu retete raw (nu de foarte mult timp adica) m-am mobilizat sa incerc gazpacho. Si incercand am schimbat o fixatie cu alta:) Acum as face foarte des gazpacho, am experimentat deja mai multe retete. Cu toata placerea deja il trec si pe Luca (bebe nazdravan de 2 luni si un an) la fani (nici nu a fost greu la cat de mult ii plac rosiile).

Azi am experimentat impreuna o supa rece si aromata preparata din: rosii zemoase, ceapa verde, putin dovlecel, putin ardei gras galben auriu,  un catel voinicel de usturoi, cateva masline negre, putin marar, ulei de masline si stropi mici mici de piper si sare. A fost delicioasa.    

Nu mi se pare deloc nepotrivit sa o consum toamna tarziu sau iarna, chiar daca este o supa rece.  Este suficient de tonica incat sa ma incalzeasca, plus ca imi place faptul ca o mananc imediat ce a fost preparata si ca nu pregatesc o cantitate mai mare decat imi trebuie la o masa.  

Si pentru ca am energie, imi continui cotrobaiala prin blogurile raw:). Si sustin campania Ligiei Pop „Mananca sanatos o zi pe saptamana”.

3 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Ligia said,

    Multumesc ca esti alaturi de campania „Mananca Sanatos o Zi pe Saptamana”!

  2. 2

    anana said,

    ba eu una daca nu mananc ciorba sau supa zilnic ,simt ca nu am mancat
    este interesanta aceasta supa ,am sa o incerc

  3. 3

    cerasela dosinescu said,

    D na Ligi va rog cand puteti sa mi trimiteti si mie cum trebuie sa arate o zi cu mancare cruda pt un incepator care nu are nici ustestlilele necesare nici pulbere de grau verde pt a acoperi necesarul de vitamine si proteine de zi cu zi.VA MULTUMESC ANTICIPAT-


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

