Din nou raw vegan – fusilli al pesto (cu dedicatie pentru Andreea)

Pentru ca draga mea colega Andreea mi-a declarat nu de mult ca a inceput sa citeasca retete pentru bebelusi din cauza lu’ Ecomami m-am gandit sa ii dedic aceasta reteta foarte raw vegan, foarte potrivita pentru adulti dar si pentru pofticiosi mici (ca Luca). Nu stiu cat ii plac pastele sau cat se da in vant dupa retete fara carne, dar poate se bucura ca m-am gandit la ea:).

Pentru ca mi-e greu de multe ori sa respect retetele pe care le citesc o sa denumesc reteta Fusilli al pesto alla Lavinia:) pentru ca are la baza ingrediente pe care Lavinia le-a gasit prin casa. Asta inseamna ca am incropit un sos din:

  • un pumn de migdale inmuiate in apa
  • ceva frunzulite de busuioc
  • 2 fire de ceapa verde
  • un catel voinicel de usturoi
  • doua linguri de avocado
  • 1 lingura de ulei de masline extravirgin
  • cateva masline verzi
  • un pumn de fire bune de patrunjel
  • 2 linguri de apa minerala
  • doar o adiere de sare (pentru ca mie nu imi plac mancaruri sarate si nici Luca nu trebuie sa manance prea multa sare)

Migdalele le-am inmuiat vreo ora pentru a activa enzimele. Apa minerala o folosesc pentru ca mi se pare ca orice sos (si nu numai) cu putina apa minerala devine mai spumos.
Am pus toate ingredientele la gramada si le-am amestecat (pasat, blenduit) pana au devenit o pasta numai buna de mozolit pastele. Nu a iesit o pasta prea verde, semn ca mai era loc de ceva verdeturi. Ca paste am ales fusilli bio din alac.

Daca vreti sa scoateti „veganul” din reteta atunci puteti rade pe deasupra si ceva parmezan.

Daca Andreei nu ii va placea reteta, macar sper sa se bucure de dedicatie!

Pofta buna!

1 Response so far »

  1. 1

    Ioana said,

    Si D este innebunit dupa paste si mai ales dupa fusilli, dar sa il ia el in mana si sa il indese pe tot in gura, sa nu cumva sa ii dai sa muste ca nu mai are acelasi farmec….


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

