Cum se face si cum se mananca o budinca

De dimineata m-am apucat sa fac o budinca, dar nu in stilul clasic – cartofi cu branza sau paste cu branza pentru ca nu voiam o combinatie gresita (de proteine cu amidon). Asa ca am incercat putin altfel – am pus dovlecei.

Dovleceii ne plac foarte mult – si lui Dinu si mie, asa ca am dat trei pe razatoarea mare, i-am amestecat cu branza de vaci, cateva linguri de iaurt si doua ora. Am pus putina sare si piper si i-am bagat intr-o tava de chec cam o ora la cuptor, dupa ce in prealabil am uns-o cu unt. Data viitoare, as invarti 3 minute dovleceii in putin unt incins in tigaie inainte de a face amestecul ca sa fie si mai gustos. A iesit asa ceva:

 

 

 

 

 

Si s-a mancat cam asa (ceea ce m-a facut sa ma gandesc ca avem prea multe animale din moment ce copilul mananca cu gura direct din farfurie):

2 răspunsuri so far »

  1. 1

    jurnalbio said,

    foarte haioasa poza 2

  2. 2

    Lavinie said,

    Poti folosi in loc de dovlecei spanac, brocoli si conopida, in combinatii diferite. De asemenea, poti folosi caimacul de la laptele fiert (asta daca cumperi lapte nefiert de la tarani sau de la dozatoarele de lapte). Eu sunt topita dupa o astfel de budinca.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

