Remedii naturale pentru mari si mici – apa de nuca de cocos

Cunoscand problema noastra si faptul ca ne-a interesat in trecut sa gasim remedii contra constipatiei la bebelusi, o prietena mi-a spus ca apa de nuca de cocos ar fi o solutie foarte buna si m-a rugat pe mine sa citesc mai mult despre subiect si sa si scriu. Am cautat si eu informatii, la randul meu, si mi-a placut ce am gasit:

Apa de cocos poate fi data copiiilor de orice varsta – consultati, bineinteles, si medicul pediatru! Alergiile la continutul nucii de cocos sunt rare, dar ele exista!

Beneficii:

–         In primul rand trebuie sa va spun ca lichidul din interiorul nucii de cocos este steril pana la deschidere (ca si laptele matern).

–         Apa de cocos contine multe vitamine si minerale, zaharuri naturale, dar nu are grasimi. Se pare ca este o sursa buna de cloruri, potasiu, magneziu, fibre alimentare, mangan, calciu, riboflavina si vitamina C, si are o cantitate moderata de zaharuri, sodiu si proteine.

–         Aportul de minerale pe care il aduce face ca apa de cocos sa fie foarte buna si in cazul deshidratarii cauzate de diaree.

–         Este potrivita pentru controlul colesterolului.

–         Contine antioxidanti.

–         Este un laxativ natural – ajuta persoanele cu probleme legate de constipatie.

–         Poate fi bauta in loc de suc de catre copii sau in loc de bautura energizanta de catre sportivi.

–         Aduce beneficii in tratarea infectiilor urinare si a problemelor legate de vezica urinara, fiind si un diuretic natural.

–         Se pare ca medicii au folosit lichidul intravenos pentru soldatii care aveau nevoie de glucoza in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial – subiectul este insa controversat.

Acum va rog sa ma scuzati, ma duc sa cumpar niste nuci de cocos🙂

7 Răspunsuri so far »

  1. 1

    val.u said,

    merci…
    ia-mi si mie vreo 2

  2. 3

    retete_ina said,

    bun de stiut ,trebue cautat,problema e ca trebue sa alegem pe cea buna,asta e dificil

    • 4

      Ioana said,

      Am citit ca atunci cand o cumparam trebuie sa fie putin mai deschisa la culoare si sa se auda sucul in interior. Noi am cumparat si prima – pe care am mancat-o azi, a fost foarte buna🙂

  3. 5

    retete_ina said,

    multumesc de sfat,o sa caut,am vazut ca toti incearca mai multe si m-a facut sa renunt

  4. 6

    BB la Bord said,

    Foarte utila postarea. Imi place blog-ul si tin sa va felicit pentru initiativa. Voi reveni cu drag sa va citesc.

  5. 7

    Ioana said,

    Multumim, sper sa fim la inaltime🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

