Salata de vinete cu avocado

Luca este un foarte mare fan de vinete. Sta langa mine sa le preparam, gusta in timpul prepararii si de multe ori manca direct din castronul in care le pregatesc. Ca atare m-am preocupat sa fie cat mai usoare si eventual sa mai ascund in ele si ceva ce nu ar manca Luca in mod obisnuit (avocado, de exemplu). Asa s-a nascut salata de vinete cu avocado si dovlecei. Care contine, cum altfel, doar vinete coapte, dovlecei fierti si avocado. Nici un strop de ulei si mai ales nici un pic de maioneza.
Ca si cantitati eu  am pus la 4 vinete coapte un dovlecel si jumatate de avocado si am adaugat putina sare si piper.   Am optat pentru dovlecel fiert, ca mi s-a arut ca se paseaza mai usor. Avocado l-am razuit cu lingurita, nu l-am pus bucati, tot pentru a se pasa usor. Evident puteti adauga ceapa sau usturoi si cateva fire de patrunjel, eu nu am pus ca nu cumva sa am surprize si sa se strambe copchilul:).

Si altfel de salata de vinete

Am mai vazut intr-o emisiune TV (Easy Entertaining with Michael Chiarello, Fine Living Network) o salata de vinete interesanta, fara ulei sau maioneza, dar cu iaurt, tahini si usturoi. Am in plan sa o incerc, daca cineva a testat-o deja dati-ne de veste.

1 Response so far »

  1. 1

    retete_ina said,

    buuna combinatie,o zi buna


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

