Port-bebe ergonomic made in Romania: Marsupi Plus

Sambata am facut niste ture cu Dinu prin Bucuresti, iar Marsupi ne-a ajutat mult. Am plecat de acasa cu D in marsupiu si am mers cu tramvaiul, apoi pe jos din Rahova pana la Unirea (sus la BRD). Aici cumintenia lui D a luat sfarsit si a cerut sa se dea jos si sa alerge. A mers el ce a mers, dar cand am ajuns pe la Coltea deja a obosit, asa ca Marsupi Plus si-a intrat din nou in drepturi. Am intrat putin la Muzeul de Istorie al Bucurestiului ca doar era Noaptea muzeelor, cu D cuminte in marsupiu. Am iesit, am luat autobuzul o statie pana la Cismigiu si am aterizat direct la locul de joaca pentru copii, apoi ne-am dus la pauni si la lebede.

Dupa vreo doua ore de alergat, calarit jucarii, dat in leagane si tobogane, am pus din nou in functiune Marsupi Plus. De placere ca l-am luat in brate si dupa atata oboseala – am fost extrem de incantata ca D a inceput sa cante si m-a luat de gat🙂

Am umblat asa vreo cinci ore prin oras. Nu pot spune ca la varsta si greutatea lui nu il simt pe D in marsupiu (are aproximativ 12 kg), dar si eu – am 46 de kg. In niciun caz nu resimt greutatea ca si cum l-as duce in brate, de fapt in brate nici nu as fi putut sa il tin atat de mult. Nu m-a durut spatele absolut deloc dupa experienta asta, dar eu sunt si genul de persoana care face sport, iar asta conteaza.

Imi mai place la Marsupi ca se monteaza foarte- foarte usor, doar lipesti ariciul si gata. Cu toate astea este si foarte sigur, nu exista pericolul ca bebe sa cada. De fapt, ariciul este atat de bun incat marsupiul il sustine pe copil, oricat de prost l-ai prinde🙂

Imi mai place ca materialul din care este facut (bumbac organic la exterior, umplutura de poliester) este foarte moale si nu are cusaturi deranjante pentru copil sau pentru parinte.

Producatorul lui Marsupi atentioneaza ca s-ar putea sa ai probleme cu echilibrul pentru ca purtatul copilului iti afecteaza centrul de greutate, dar eu sincer nu am remarcat acest lucru. Mi s-a parut ceva foarte firesc sa il tin pe D in Marsupi.

Din pacate, nu poti sa pui copilul in Marsupi in spate fara ajutorul unei alte persoane –pe viitor vom incerca mai mult si acesta postura, desi noi preferam momentan ori pozitia “burtica pe burtica” ori pe sold.

P.S. Cand am ajuns in statia de masina spre casa, acolo era un cuplu cu un bebelus tinut in marsupiu din acela clasic, oribil, care tine copilul spanzurat. Tinut de tati, bineinteles, banuiesc ca mami deja nu mai putea sa il tina desi bebe nu cred ca avea mai mult de 4 luni. Asa mi-ar fi venit sa ma duc la ei si sa le spun sa nu mai chinuiasca copilul si sa le dau Marsupi sa il incerce… Bineinteles ca nu am facut asta. Eu nu sunt genul de persoana refractara la atentionari. Venite ele chiar si de pe strada – daca cineva imi da o informatie, de ce sa nu caut mai mult, poate e buna, poate e ceva ce eu nu stiu? Insa nu stiu daca toti parintii sunt asa. Voi ce credeti despre asta?

MARSUPI PLUS POATE FI CUMPARAT DE AICI! Marsupi Plus este un port-bebe fabricat in Romania, care se vinde cu mare succes si in Germania, intr-o tara in care purtatul bebelusului este la mare cinste!

7 Răspunsuri so far »

  1. 1

    retete_ina said,

    buna,Ioana,te pup,ce mare e copilul,sanatate,si tie succes in toate

  2. 3

    oana-sabina said,

    Buna! Bebelusul meu are 6 saptamani, iar inainte de nastere am achizitionat un marsupiu marsupi. Abia astept sa il pot purta asa, insa pediatra a spus sa mai astept pana pe la 2 luni si jumatate, poate chiar 3. Eu stiu ca e recomandat inca de la nastere. Plus ca am o banderola, care stiu ca se foloseste pentru a micsora spatiul dintre picioare, insa nu am primit nicio indicatie pentru a o pune. Stii cum e cu bebelusii mai mici? Multumesc frumos!

  3. 6

    Dana said,

    Buna! In marsupiul Marsupi bebelusul nu poate fi purtat si cu fata?!? Merge doar in poziti burtica pe burtica?


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

