Sticla ecologica, din plante

Sticla ecologica - poza de pe Libertatea.ro

Am citit ieri in avion ca Pepsi a anuntat ca a produs prima sticla ecologica, aceasta fiind realizata din scoarta de pin, coji de porumb si alte material vegetale. Recunosc, stirea nu este proaspata (ci dateaza de prin martie), dar cum nu urmaresc ce fac producatorii de bauturi racoritoare nesanatoase (sic!) am reusit sa o ratez. Pentru ca stirea mi-a trezit curiozitatea am incercat sa gasesc mai multe informatii. Unele surse sugereaza faptul ca astfel de ambalaje ar fi folosite de Pepsi din 2012, alte surse spun ca inca se lucreaza la „formula”, inginerii incercand sa adauge in compozitia sticlei coji de portocale, coji de porumb sau ovaz.

Personal salut aceasta initiativa si ma astept ca daca Pepsi da tonul in acest sens si competitorii sai, mai mari sau mai mici, vor incerca se se alinieze. Asta inseamna ca avem sanse ca in niste ani sa se treaca tot mai mult la folosirea sticlelor ecologice, biodegradabile.

Acum chiar sunt curioasa sa vad daca de anul viitor vom avea sticle ecologice. Pacat ca desi sticlele ar putea fi ecologice, continutul lor nu va fi asemenea!

4 Răspunsuri so far »

  1. 1

    retete_ina said,

    foarte interesant

  2. 2

    Flaviuta said,

    Yap, luna trecuta puteai citi despre aceste subiect cam prin toate ziarele. Este foarte buna initiativa celor de la Pepsi. Mi-ar place sa vad mult mai multe brand-uri ca incearca sa inlocuiasca nocivul plastic si mi-ar placea sa si reuseasca sa o faca!
    Acum na, nu toti au resursele pe care le are Pepsi, de inteles.
    Brr…mi s-a facut posta de un Pepsi receee!!!🙂

    • 3

      Lavinie said,

      Eu mi-as dori ca in primul rand apa sa se comercializeze in sticle ecologice. Apa minerala cumpar la sticla in majoritatea situatiilor. Pentru apa plata insa nu am alternativa asta. Stiu, as avea alternativa filtrelor de apa dar tot sunt situatii in care cumpar imbuteliata. Si ambalajele dozatoarelor de apa ar fi de dorit sa fie tot ecologice.

  3. 4

    flaviuta said,

    Lavinie, bine spus. Ar fi fain ca apa plata ori minerala sa fie ambalata in sticle ecologice🙂 De fapt cred ca toate bauturile ar trebui am balate asa. Ideea este ca pentru a crea un astfel de ambalaj este nevoie de foarte multe resurse, cercetare, oameni🙂
    Poate descopera acest ambalaj cei de la Pepsi si il impart si cu altii!🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

