Petreceri pentru copii

Am fost in sfarsit la prima petrecere “serioasa” pentru copii. De fapt, am fost invitati si in urma cu un an, dar atunci nu mancam altceva decat laptic, nu mergeam, nu interactionam cu alti copii etc.

Petrecerea a avut loc la un club de joaca pentru copii unde se organizeaza astfel de evenimente. Pustii au avut la dispozitie un loc de joaca cu tobogane, bilute, balansoare, ingrijitoare care i-au supravegheat, au avut parte de surprize, baloane de sapun si tot felul de jucarii. In fine, a venit si o zana – sa spunem ca zanele nu sunt tocmai pe gustul meu, insa sarbatorita a fost incantata si asta este important. Parintii au avut si ei la randul lor parte de distractie – au stat intr-un spatiu amenajat special – o cafenea.

In general buna organizarea. Au scartait poate niste detalii, insa in mare as putea spune ca a fost ok. Totul pana la meniu. Aici nu mi-a placut nimic – nici lui D care nu a mancat aproape nimic, desi ar fi trebuit sa ii fie foame. Felul principal de mancare a fost pulpa de pui dezosata cu cartofi nature (combinatia fatala dupa parerea mea) + cascaval pane (prajeala la copii?!?).

Pustii invitati aveau varste cuprinse intre cateva luni si 6 ani, majoritatea intre 2 si 3 ani. Am certat-o putin pe mamica organizatoare pentru combinatia alimentara aleasa, insa mi-a raspuns ca posibilitatile oferite pentru garnitura la friptura erau: piure de cartofi, cartofi natur, cartofi prajiti… Bineinteles, au urmat biscuiti, tort, acadele, suc…

Am stat putin si m-am gandit apoi de ce este facut meniul asa: pentru ca cererile sunt de acest tip sau pentru ca cei de la club cred ca asa le place copiiilor sa manance. Majoritatea copiiilor nu au mancat nici jumatate din portii. Si nu cred ca as fi singura “extremista” din lume care ar cere o alta garnitura decat cartofii la o petrecere pentru pusti.

Toate una peste alta, nici jos parintii nu au stat prea bine – in cateva ore cred ca am incalcat si eu, la randul meu, cateva zeci de reguli impuse si autoimpuse cu privire la alimentatie. Am mers acolo fara sa fi apucat sa mananc acasa si am ajuns sa mananc pateuri/saleuri, obosita – deci am ajuns sa beau frappe, am mancat o bucata din inevitabilul tort…

Pe de alta parte, consider ca si exceptiile sunt bine venite (daca sunt cu adevarat exceptii – se intampla de 2-3 ori pe an) pentru ca devine destul de frustrant sa ai o alimentatie sanatoasa dusa la extrem si sa nu gusti niciodata nimic “bun”. Totusi am impresia ca am cazut intr-o capcana pentru ca, de fapt, nu am mancat ceva cu adevarat “bun”, ci doar m-am indopat cu faina si zahar. Sentimentul pe care l-am trait ulterior a fost tot unul asemanator cu frustrarea, insa la cealalalta extrema – ca as fi vrut sa mananc ceva bun cu adevarat insa nu l-am primit. Probabil sunt eu prea pretentioasa.

Imi tot vin in minte meniuri si tot felul de combinatii pe care le-as fi facut daca as fi putut eu eu variantele si pentru copii si pentru parinti: friptura cu legume verzi, legume taiate in forma de figurine, salata de fructe, biscuiti cu seminte si un tort raw sau aproape raw – Ce mai! Bunatati!

4 Răspunsuri so far »

  1. 1

    oana said,

    hello, interesant blogul, viziteaza-ma si tu!
    e un blog de creatii handmade pentru copii
    http://handmade4babies-bijou-crochet.blogspot.com/
    Merci!

  2. 3

    Draga mea… ce idee! Sa te simti frustrata pentru ca ai mancat tort si sa-l cataloghezi drept „faina cu zahar”! Sper ca glumesti!!!

    • 4

      Ioana said,

      Nu ma intelege gresit! Imi plac torturile si inca foarte mult! Dar sa fie bune! Atunci am simtit ca mananc ceva foarte prost si nesanatos pe deasupra🙂 de asta m-am simtit frustrata pentru ca exista si variante pt mancare buna si sanatoasa in acelasi timp🙂


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

