Prima sueta Ecomami de la Active Center

O multime de mamici si viitoare mamici au participat la prima “sueta” Ecomami ce a avut loc miercuri la Active Center, dar pana la sfarsit si un tatic si-a facut aparitia printre noi. Am avut si o multime de prichindei care nu ne-au bagat insa prea mult in seama pentru ca erau foarte ocupati sa se joace🙂

Am vorbit asa cum v-am anuntat despre wrap, am prezentat cateva tipuri de legaturi, dar am vorbit si despre scutece refolosibile, despre marsupii ergonomice, scutece pentru inot, hainute eco.

Mamicile s-au aratat interesate de purtarea bebelusilor, de scutecele refolosibile si de eliminarea chimicalelor din viata de zi cu zi si au pus o multime de intrebari.

Mi-ar fi placut ca intalnirea sa fi fost una interactiva, iar mamicile sa incerce wrapul (e adevarat ca atunci cand ai burtica e mai greu). Aici a ramas sa lucram mai mult la intalnirile viitoare.

Recunosc ca am avut foarte multe emotii si nu stiu daca am reusit sa explic totul asa de bine cum mi-as fi dorit, dar promit sa imbunatatesc partea de comunicare pentru urmatoarele sesiuni🙂

La intalnire a participat si Camelia Csiki, realizatoarea emisiunii Bebe Magia, asa ca „ne vedem la TVR”.

La urmatoarea intalnire vorbim despre „Scutece refolosibile. Avantaje si dezavantaje. Sanatate, economie, ecologie”.

3 Răspunsuri so far »

  1. 1

    jurnalbio said,

    foarte tare, bravo

  2. 3

    BlogPRogress said,

    Buna ziua,
    Am marea placere de a va invita la un concurs „Scrie de dragul copiilor”. Detaliile le gasiti pe site http://blog.meki.ro/?page_id=4 Premiile sunt consistente, iar campania se adreseaza in mod deosebit bloggerilor. Astept asadar eventuala voastra intentie de-a participa, printr-un mesaj la adresa blogprogress10@gmail.com
    Cu multa prietenie,
    Echipa BlogPRogress


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

