Cum sa urinezi din picioare daca esti femeie

Va mai amintiti trenurile acelea sordide care mergeau acum 10 ani pe ruta Bucuresti-Nord – Mangalia sau spre Valea Prahovei? Trenurile respective aveau niste toatele absolute infecte care te faceau de multe ori sa te gandesti ce bine ar fi sa poti sa urinezi din picioare. In sfarsit, cineva a rezolvat si problema asta odata pentru totdeauna.

Dispozitivul de care va spun se numeste 2pi si este, ca toate lucrurile destepte, uimitor de simplu. Consta intr-o palnie de carton plastifiata pe interior care sta impaturita in ambalaj – deci este foarte mica si poti sa iei linistita cateva in geanta. Palnia are forma anatomica si te scapa de catarat, de alpinism si de stat in tot felul de pozitii incomode, intr-un mod cat se poate de igienic.

In trei zile de B’estfest, l-am folosit cu incredere, fara probleme si fara “accidente”.

2pi se gaseste in farmacii la pachete de cate 5 bucati, fiecare vine cu servetel pentru igiena intima, si costa in jur de 9 lei.

Doua incoveniente i-am gasit: faptul ca nu este eco si mai ales, daca urinezi des, lasi un munte de gunoi in urma… Pe de alta parte, suntem o societate cu adevarat consumerista daca am ajuns sa dam bani si pentru asta🙂

Prospect:

Indicatii:
Asigura avantaje (fizic si psihic):
-femeilor insarcinate care trebuie sa utilizeze toaleta frecvent si care nu pot urina in pozitii incomode
-femeilor care sufera de incontinenta urinara si trebuie sa utilizeze des toaleta
-femeilor care sufera de cistita si au nevoie sa urineze chiar si cateva picaturi
-femeilor in varsta care utilizeaza toaleta mai des si nu pot sa stea cu genunchii indoiti
Recomandat in:
-calatorii lungi cu masina, trenul sau avionul -concedii
-perioade de internare in spital
Mod de administrare:
Apasati pe muchiile laterale ale dispozitivului pentru a-l forma.
Pozitia recomandata pentru utilizare.
Dupa folosire aruncati-l la cosul de gunoi.
Producator: Hyllan Pharma, Bucuresti

9 Răspunsuri so far »

  1. 1

    luckyrock said,

    am vazut acum vreo 10 ani asa ceva la televizor sau intr-o revista, nu mai stiu. pe mine ma incanta foarte tare, am oroare de toaletele publice, dar s-ar putea sa-mi ia cateva zile pana ma obisnuiesc sa fac pipi ca baietii.:D

    • 2

      Eco Mami said,

      Cand ajungi intr-o toaleta ecologica, te obisnuiesti mult mai redepe decat ai fi crezut :)) E foarte util dispozitivul, chiar daca multe femei se arata reticente🙂

  2. 3

    luckyrock said,

    o nu. in toaleta ecologica nu calc in veci! ma da afara numai mirosul, d-apoi microbii alea, alea. mai bine ma duc intr-un tufis.:)

  3. 4

    Eco Mami said,

    :)) pt asta exista 2pi (pt miros inca nu s-a inventat ceva, dar poate ar fi cazul). oricum sunt situatii cand nu ai de ales decat intre toaleta din tren si cea din gara sau… toaleta eco, la B’estfest…🙂

  4. 5

    DER said,

    Eu am folosit… e minunat daca nu uiti sa-l iei in poseta

  5. 7

    Gata, bărbaţii nu mai au nimic al lor… Le-am luat până şi poziţia pt. urinat :)))) Oricum, e genială ideea producătorului. Întrebarea logică e: cornetul acela nu poate fi improvizat, dacă îl uiţi acasă pe cel original? Ştiu eu, din ceva din plastic, dintr-un carton mai tare? Oricum, mi se pare destul de ieftin.
    PS e vreo problemă dacă voi prelua postarea asta şi la mine?

    • 8

      Ioana said,

      :)) Da, cred ca poti sa improvizezi ceva asemanator daca te ghidezi dupa forma cornetului data de ei. Nu stiu daca merita efortul – s-ar putea sa ajungi tot acolo daca dai bani pe carton, mai pierzi si timp sa il confectionezi.
      E ok daca preiei postare cu link catre noi🙂
      BTW ce ai zice sa participi la concursul nostru?

  6. 9

    Diana said,

    Mie nu mi se pare asa scump, la 6,7 lei un pachet de 5 bucati. Si eu am primit la B’est fest si apoi tot mi-am cumparat, chiar nu mai stau sa ma chinui prin wc-uri. Totusi multora le este rusine sa-l foloseasca sau sa-l accepte. O prietena mi-a spus ca nu le da like pe facebook fiindca o ved prietenii ei….


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

