Ce am facut in vacanta

Am fost la plaja, am mancat niste pesti, am dormit, ne-am jucat. A fost greu si… scurt🙂

Vremea a fost buna, apa calda. Lui D nu i-a placut sa intre in mare, cu greu l-am convins. Nu i-a placut nici macar in piscina pentru bebelusi pe care i-am instalat-o pe plaja, desi acasa de abia reusim sa il scoatem din cada/dus.

PS. Intre timp va reamintesc ca avem un concurs in desfasurare pana pe 10 august si va puteti inscrie oricand. Detaliile de participare sunt AICI!

2 Răspunsuri so far »

  1. 1

    retete_ina said,

    ce greu trebue sa-ti fi fost in vacanta,ha,ha,ha,pupici
    deja ai baietel mare,frumos,dulce


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

