Tarta cu fructe fara zahar

Buna si racoritoare, tocmai potrivita pentru o zi calda de vara.  Daca mai este si o prajitura cu branzica dulce devine cea mai buna alegere pentru mine 🙂

Blatul: Eu am folosit migdalele ramase dupa prepararea unei portii de lapte de migdale (vreo 200 gr), pe care le-am amestecat cu doi pumni de stafide curatate de codite, hidratate si date prin blender.

Am mai adaugat un ou, doua linguri de fulgi de ovaz, o lingurita de praf de copt si putina scortisoara. Le-am intins cat de subtire am putut pe hartie de copt in trei forme pe care le-am tinut la cuptor aproximativ 20 de minute. Hartia de copt am uns-o cu ulei din samburi de struguri.

Crema: Am folosit aproximativ 700 de grame de branzica dulce de vaci pe care am dat-o prin blender sa se faca crema. Am adaugat un pumn de stafide care au fost si ele tinute in prealabil la hidratat (fara sa le dau prin blender) si cateva picaturi de stevia rebaudiana (dupa gust).

Fructele: Eu am folosit felii de nectarine si boabe de struguri taiate pe jumatate pe care le-am lasat cateva minute pe o farfurie sa faca o “alianta” cu vreo 2-3 linguri de miere.

Asamblarea: Am rasturnat blaturile de pe hartia de copt (nu se lipeste deloc), am aruncat hartia si am pus blaturile in aceleasi forme (eu am folosit vase de yena). Deasupra un pus crema de branza cu stafide pe care am intins-o cat de bine am putut cu o lingura, iar peste crema: fructele.

Se serveste rece de la frigider. Simplu, nu-i asa? Si foarte bun, va asigur! Pofta buna!

Lasă un răspuns

