Mancaruri simple: salata cu piept de pui si legume

Salata aceasta este tocmai potrivita pentru o zi de vara – contine proteine si carbohidrati sanatosi (fara amidon, deci o combinatie alimentara permisa, sanatoasa) si, bineinteles, vitamine. Este o mancare simpla, nefiind nici greu de facut, nici greu de digerat. Tocmai buna pentru un copilas de aproape doi ani si pentru un parinte care incearca sa manance sanatos.

Ingrediente: o jumatate de piept de pui, legume (un morcov, o radacina de patrunjel, o bucata de telina, doi dovlecei, doi ardei grasi rosii, patru rosii), frunze de telina (apio), ulei de masline, sare, piper, un catel de usturoi, foarte putin ardei iute, busuioc.

Eu am folosit steamerul – pieptul de pui l-am tinut o ora, 40 de minute – radacinoasele, 30 de minute celelalte legume. Bineinteles, pot fi si fierte, dar la abur se pastreaza mai bine vitaminele. Le-am scos pe toate din steamer, le-am taiat in bucatele mici si le-am pus intr-un castron pentru salata.

Am preparat un sos din cele patru rosii aburite in steamer si decojite, o bucata de ardei decojit (restul i-am taiat si i-am pus in salata). Le-am zdrobit cu furculita, am adaugat ulei de masline, sare, foarte putin piper, un catel de ustoroi zdrobit, busuioc si varful unui ardei iute, care de fapt nu era iute🙂

Am pus sosul in castron si am amestecat cu grija sa nu rup legumele, iar la sfarsit am adaugat frunzele de apio tocate marunt. Se serveste dupa ce se raceste iar aromele legumelor se combina intre ele. Pofta buna!

2 Răspunsuri so far »

  1. 1

    retete_ina said,

    buuna ,buuna,sa-ti fie de bine,sanatoasa reteta


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

