La Ecomami au inceput reducerile pentru Luna Cadourilor!

Am lipsit ceva vreme de pe blog si as avea atat de multe de spus si de scris! Din pacate, timpul nu prea imi permite sa o fac nici de data aceasta.

In schimb, vreau sa va anunt ca am inceput o lichidare de stoc serioasa la hainutele eco, sacii de dormit din bumbac organic, pernutele pentru alaptat, scutecele eco, wrapuri si alte produse pe care le puteti vedea pe www.ecomami.ro. Reducerile sunt cuprinse intre 24 si 46%!

Va asteptam in magazin sa le vedeti! Cumparati cadouri frumoase, utile si, mai ales, sanatoase!

De asemenea, in perioada urmatoare vom aduce si produse noi in magazin!

3 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Constantinescu Tunde-Ibolya said,

    Am primit si noi premiul! Va multumim!
    Sunt superbe hainutele! Salopeta ne vine manusa, iar de rochita de vom bucura mai tarzior!

  2. 3

    Monica said,

    Scuze pt ca dau buzna..am vazut pe blogul cojocarii ca sustineti cauza lui Bibi, asa ca am o rugaminte…

    Va ia doar 3 secunde pt a vota la linkul urmator

    http://www.isistv.ro/concursuri/bebe-in-bucatarie/participanti-bebe-in-bucatarie/participant-concurs-bebe-in-bucatarie-liviu-octavian/

    ..este pt o cauza buna, banii castigati ii vom dona lui Bibi,baietelul cu DBA…daca nu va cer prea mult , poate dati mai departe acest mesaj prietenilor, pt ca avem multe voturi de recuperat fata de 1 situat deoarece noi chiar am adunat voturi….se poate vota in fiecare zi, pana pe 20 dec

    Va multumesc anticipat


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

