Pe drumul cel bun

Cand am deschis Ecomami.ro scopul meu a fost acela de a ramane acasa cu Dinu. A working at home mom (WAHM) daca vreti, sintagma este la moda. La vremea respectiva stiam putin despre comertul online, despre produsele bio, despre scutece, despre purtatul bebelusilor, despre ce inseamna sa gasesti furnizori, sa aduci, sa faci calcule, etc… Cel mai mult conta ca produsele imi placeau, ca pe unele aveam regretul de le fi descoperit prea tarziu, si cel mai mult imi placea si imi place in continuare ideea de comert online. Totul atat de simplu: cauti si gasesti mult mai repede decat in magazinele offline si produsul vine singur la usa ta. Voiam sa le arat si altora descoperirile mele.

Intre timp am aflat mai multe despre toate acestea, iar despre unele am aflat the hard way, e adevarat.

Prezenta mea redusa pe blog si pe Facebook se trage insa de la faptul ca intre timp m-am intors la serviciu, de mai bine de 3 luni si jumatate. Nu este nici bine, nici rau, ci pur si simplu altfel. M-am readaptat usor si imi place ceea ce fac. Pe de alta parte, e adevarat ca petrec mult mai putin timp cu Dinu (dar si el merge la gradinita), nu mai am libertatea de miscare pe care o aveam inainte si este o alta rutina.

Pe de alta parte, vad in ce ritm dispar magazinele bio de pe internet. In numai cateva zile cand am cercetat problema am constat disparitia a doua magazine si fuziunea a alte doua. Nu este un moment prea bun pentru o astfel de afacere.

Totusi, Ecomami.ro rezista si va rezista si in perioada urmatoare. Comenzile vor fi livrate la timp atata vreme cat avem stocuri disponibile (speram ca vremea sa se imbunatateasca pentru ca firmele de curierat sa functioneze si ele la capacitate maxima), iar eu voi fi in continuare disponibila pentru intrebari (la parinte.eco@gmail.com ).

Va astept in continuare cu placere si sper sa traim si vremuri mai bune!

Lasă un răspuns

