Susţine şi tu proiectul WAHM şi îmbracă-te în colecţia de primăvară/vară

Îmi place ideea Asociaţiei Work At Home Moms (WAHM), aşa că m-am gândit să postez şi eu pe blogul meu şi să va invit să o susţineţi.

Contribuiţi pentru a susţine acest proiect şi primiţi în schimb haine pentru bebe sau pentru mami, foarte draguţe şi ingenioase, realizate de o tânără şi talentată mamică din Braşov.

Intraţi pe site-ul proiectului WAHM şi puteţi vedea pozele şi tot ce implica această campanie!

Eu le urez succes!

Am scris şi eu de ce îmi place să fiu work at home mom tot la îndemnul Asociaţiei!

Lasă un răspuns

