Ecomami are patru ani!

Tocmai am primit mesaj de felicitare de la WordPress in care mi-a reamintit chiar si mie😛 ca proiectul Ecomami are patru ani!
Mi-aduc aminte si acum de team building-ul facut atunci pentru a gasi o denumire eco, sanatoasa si prietenoasa pentru acest proiect, care urma sa includa si magazinul ecomami.ro, dar care trebuia sa demareze cu blogul acesta.Dinu
Cand am vazut patru ani – m-am apucat sa numar pe degete ca la scoala „cum? doar patru ani?!?!”. Mi se parea ca ar fi cinci sau mai degraba o viata, cu atat mai mult ca proiectul este cu putin mai mic decat Dinu (patru ani si 7 luni) – fiind foarte strans legat si practic aparut pentru ca D a venit pe lume si mi se pare ca D este prin preajma din totdeauna. Francoise Dolto explica intr-una dintre cartile ei ca parintii nu prea isi mai amintesc de perioadele de dinainte de a avea copii sau nu prea mai asociaza activitatile desfasurate de ideea ca atunci nu aveau copii. Vi se intampla si voua?
Am muncit mult pentru acest proiect si inca muncesc, fiind insa unul dintre lucrurile care ma fac foarte multumita pe aceasta lume! Ceea ce va doresc si voua!

2 Răspunsuri so far »

  1. 1

    Raluca L said,

    La multi ani! Sa continui tot asa cat mai mult de acum inainte. Imi place mult sa te citesc si te admir pt tot ce ai scris in acesti patru ani, sunt tare multe mamici care au invatat lucruri utile de pe blogul tau.


Comment RSS · TrackBack URI

Lasă un răspuns

